Succes Stories

Tijd voor Media heeft al voor verschillende toonaangevende bedrijven mogen werken. Van promotie via onze eigen lokale kanalen tot het volledig beheren van de social media van inspirerende bedrijven en ondernemers!

Sligro Den Haag

Ter promotie van de exclusieve Winemakers Lunch van Sligro Den Haag Forepark hebben we leuke beelden geschoten om dit evenement onder de aandacht te brengen bij de B2B volgers op tijd.voor.denhaag en de volgers van Sligro om zó lokale fijnproevers en wijnliefhebbers en inkopers kennis te laten maken met de mooie wijn selectie van Sligro.

  • Met onze campagne bereikten we ruim 15.000 geïnteresseerden
  • Wij staan klaar om ook uw bedrijf te helpen met promotiefilms voor op Instagram & en andere Social Media kanalen

Bekijk het zelf op tijd.voor.denhaag

nhow Rotterdam

Tijd voor Media verzorgde de promotie voor nhow Rotterdam. Door middel van een Reel lieten we onze volgers kennismaken met het hotel, de mooie locatie, de kamers en het heerlijke ontbijt.

  • Met onze campagne bereikten we ruim 25.000 locals
  • Wij staan klaar om ook uw bedrijf te helpen met gerichte en impactvolle campagnes.

Bekijk het zelf op tijd.voor.rotterdam

By Ami Den Haag

We hadden het genoegen om samen te werken met By Ami, een nieuwe hotspot in de Prinsestraat. Ons doel was om de unieke ervaring van dit restaurant onder de aandacht te brengen bij locals.

  • Bereik van bijna 70.000 locals: Onze campagne heeft een groot aantal locals bereikt, wat de zichtbaarheid en bekendheid van By Ami heeft vergroot.
  • Positieve Reacties: We ontvingen veel enthousiaste feedback van mensen die nieuwsgierig waren geworden naar deze nieuwe eetgelegenheid en naar aanleiding van onze promo waren gaan eten.

Bekijk het zelf op tijd.voor.denhaag

Vreugdevuren Scheveningen

Voor de promotie van Scheveningen hebben we rond de jaarwisseling spectaculaire dronebeelden gemaakt van de traditionele vreugdevuren. Dankzij deze unieke en actuele beelden hebben we bijna 60.000 mensen kunnen bereiken.

Bekijk het zelf op
tijd.voor.denhaag

BLOW Beach House in Den Haag

Voor Blow Beach mochten we aan de slag om de lokale bekendheid van hun beachclub te vergroten. We legden de focus op het goede eten, de fijne locatie net buiten de drukte van Kijkduin (waarbij de inzet van onze Drone zeker meerwaarde had) en de relaxte sfeer die de beachclub zo uniek maakt. 

Met onze campagne bereikten we bijna 25.000 locals en ontvingen we veel leuke reacties. Gerichte social media is op deze manier zeer effectief voor het vergroten van lokale betrokkenheid en naamsbekendheid.

Bekijk het zelf op tijd.voor.denhaag

Foodhallen Den Haag

Voor de promotie van de Foodhallen Den Haag hebben we een campagne opgezet die een groot aantal locals heeft bereikt. We deelden onze ervaring van een heerlijke en uitgebreide lunch bij @foodhallen.denhaag, waar we verschillende gerechten hebben geprobeerd.

  • Ruim 35.000 mensen werden bereikt met onze post, wat zorgde voor verhoogde zichtbaarheid van de Foodhallen.
  • Veel volgers reageerden en deelden hun favoriete restaurants binnen de Foodhallen.
  • De diverse eetgelegenheden kregen extra aandacht en nieuwe bezoekers.

Bekijk het zelf op tijd.voor.denhaag